Πήγαμε , κουραστήκαμε , είδαμε και γυρίσαμε….

Σαν εμπειρία ήταν πολύ καλή, αλλά δυστυχώς ήταν και πολύ κουραστικά λόγω των συχνών καθυστερήσεων.
Για αρχή ενώ έπρεπε η εκκίνηση να γίνει στις 10:00 π.μ. , λόγω της μεγάλης διέλευσης του κόσμου (περίπου 15.000 θεατές) η εκκίνηση πραγματοποιήθηκε στις 11.30 π.μ..

Σύμφωνα με το πρόγραμμα στις 15.00 μ.μ. θα γινόταν η απονομή αλλά τελικά στις 15.15 μ.μ. τελείωσε το πρώτο σκέλος.

Ευτυχώς ξεκινήσαμε νωρίς απο Πλατάνα, και στις 08.20 παρκάραμε κοντά στην Κ10 όπου και κάτσαμε. Σαν θέση ήταν πολύ καλή γιατί είχες πολύ καλή ορατότητα της εξόδου απο Κ9 , την είσοδο σε ένα απο τα μεγαλύτερα πέταλα της ανάβασης ( Κ10) και έξοδο προς Κ11.

Πολλές καθυστερήσεις σημειώθηκαν λόγω εξόδων των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Ένα απο τα πιο σημαντικά γεγονότα ήταν η φωτιά που πήρε το Ford Escort WRC του Παναγιώτη Καϊτατζή μετά τον τερματισμό, στο οποίο παρατηρήσαμε ότι κάτι έσταζε όταν πέρασε απο μπροστά μας. Ευτυχώς ο οδηγός βγήκε έγκαιρα, και την φωτιά έσβησαν κάποιοι απο τους άλλους οδηγούς με δικούς τους πυροσβεστήρες.

Τον καλύτερο χρόνο το σημείωσε ο Λάμπρος Κύρκος με το γνωστό Ford Escort WRC της κλάσης Ε/12 με 4.03.38 ο οποίος κατα τη διάρκεια των δοκιμών έκανε νέο ρεκόρ με χρόνο 1:59.79.

Τράβηξα αρκετές φωτογραφίες και βίντεο τα οποία θα τα έχω έτοιμα αυτή την εβδομάδα.

Μπορείτε να κατεβάσετε τα αποτελέσματα απο εδώ Rally.gr

Advertisements