Ο περσινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ο 22χρονος
Αυστραλός Casey Stoner και η Ducati του με τα Bridgestone, έκαναν προς
το τέλος του αγώνα τη διαφορά και όταν το ρεζερβουάρ άδειασε και η
ισορροπία της GP8 βελτιώθηκε, άνοιξε το γκάζι και κατεβάζοντας συνεχώς
το ρεκόρ πίστας πήρε μια νίκη που μπορεί να χαρακτηριστεί άνετη. Όμως
μέχρι τότε έπρεπε να δώσει σκληρές μάχες με τον Lorenzo, τον Pedrosa
και τον Rossi για να βρεθεί στην κορυφή. «Είτε το πιστεύετε, είτε όχι
χρησιμοποίησα ακριβώς το ίδιο λάστιχο με αυτό που έβαλα πέρυσι στον
αγώνα, το σκληρότερο από αυτά που είχα, που είχε δουλέψει σε πολύ
περισσότερη ζέστη και δούλεψε και εδώ τέλεια ειδικά όταν η μοτοσυκλέτα
ελάφρυνε. Μου έδωσε σιγουριά μέχρι το τέλος του αγώνα, ενώ στην αρχή με
τη μοτοσυκλέτα βαριά το μπροστινό δεν δούλευε σωστά και το πίσω
γλιστρούσε αρκετά», δήλωσε ο νικητής του αγώνα.

Ο νεαρός 20χρονος Jorge Lorenzo με την εργοστασιακή Yamaha και τα
λάστιχα της Michelin ήταν αυτός που έδειξε ότι μπορεί να σταθεί κοντά
στον Stoner και πίεσε όσο μπορούσε, εντυπωσιάζοντας στην πρώτη του
εμφάνιση στη μεγάλη κατηγορία. «Τα χέρια μου πέτρωσαν από την αγωνία
μου και είχα τρομερό σφίξιμο σε όλο το πρώτο μέρος του αγώνα», είπε και
συνέχισε «αν δεν ήμουν τόσο σφιγμένος και είχα χαλαρώσει, μπορεί να
είχα καλύτερο αποτέλεσμα, αν και ο Stoner σήμερα ήταν πολύ γρήγορος».

O Dani Pedrosa ήταν ο πιο χαρούμενος της παρέας, αφού με τα προβλήματα
που είχε με το χέρι του και με την επιλογή της μοτοσυκλέτας, δεν
μπορούσε να φανταστεί ότι θα μπορούσε να πάει τόσο καλά. «Ήταν στο
σχέδιό μου να κάνω μια καλή εκκίνηση, αλλά τελικά έκανα μια φοβερή
εκκίνηση, χωρίς να καταλάβω το πως. Νόμισα αρχικά ότι έκανα λάθος
εκκίνηση, αλλά μετά σκέφτηκα ότι ξεκίνησα αφού είδα το κόκκινο να
σβήνει», είπε ο μικρόσωμος Ισπανός του οποίου το χέρι έτρεμε από τον
πόνο όταν έφτασε στα πιτς, στο τέλος του αγώνα, αφού μάλιστα έμεινε από
βενζίνη!

O Valentino Rossi έδειξε ότι βρήκε τις σωστές ρυθμίσεις με τα
Bridgestone στην Yamaha του, όμως προς το τέλος δεν είχε το κράτημα που
θα του επέτρεπε να υπερασπιστεί την 4η θέση από τον άλλο rookie Andrea
Dovizioso που εντυπωσίασε πάνω στην Honda της δορυφορικής JiR.

Στην μάχη για την 4η θέση μπλέχτηκε προς το τέλος και ο James
Toseland με την Yamaha Tech3, που άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις του
στο ντεμπούτο του στα motoGP. O ομόσταυλός του Colin Edwards τερμάτισε
πίσω του, σε μια καλή 7η θέση. Με τελική ταχύτητα 322.4 και 318.5, οι
δύο οδηγοί υστερούσαν σημαντικά σε σχέση με τα 334.4 χλμ/ώρα του
Melandri, αλλά το στήσιμο των Yamaha αφήνει υποσχέσεις για το άμεσο
μέλλον, όταν μάλιστα και οι δύο αυτοί θα πάρουν το νέο κινητήρα με τις
πνευματικές βαλβίδες. Ο Rossi με 326.2 και ο Lorenzo με 323.4 χλμ/ώρα
δεν θα πρέπει να έχουν παράπονο, ειδικά σε σχέση με πέρυσι.

Στην Suzuki η απόδοση του Capirossi που βρέθηκε στην 8η θέση
τελικά, δεν είναι κακή, όμως το πρόβλημα του Vermeulen που χρειάστηκε
να αλλάξει λάστιχο, κόστισε σε βαθμούς και διάθεση. Στην Kawasaki ο
Hopkins που έιναι ακόμη τραυματίας πήρε μια 12η θέση, ενώ ο West έμεινε
πίσω στην 16η. Ο Melandri με τη σειρά του έδειξε τα πρώτα δείγματα
ανάκαμψης, αφού σημείωσε τον ταχύτερό του γύρο στον 15ο και ανέβασε την
Ducati του στην 11η θέση.

Πηγή

Advertisements