Απο τη στιγμή που αγόρασα το Mac μου , κατάλαβα ότι πλέον το PC το είχα μόνο για downloading και gaming.

Όσο περνάει ο καιρός και μεγαλώνω , κάθομαι και σκέφτομαι πόσα , μα πόσα λεφτά δίνω κάθε χρόνο μόνο για αναβαθμίσεις στο Pc μου και μόνο και μόνο να παίζω κανα παιχνιδάκι. Πήρα την απόφαση να μην δώσω πλέον άλλα λεφτά. Έχει καταντήσει αηδία το όλο θέμα , άσε που δύσκολα βρίσκεις κανενα παιχνιδάκι να σου κεντρίσει το ενδιαφέρον πάνω απο 4 – 5 ώρες (εκτός δικτυακού) αφού όλα δίνουν προσοχή μόνο στο γραφικό (όχι σε σενάριο, gameplay κτλ.)

Αποφάσισα λοιπόν να πάω για console το Σάββατο , ώστε να μπορώ να παίζω και με το έτερον ήμισυ 😀

Πήγαινα καρφωτός για PS3 …. αλλά όταν κοίταγα τα παιχνιδάκια , μου θύμισαν λίγο πολύ τα games στο PC , απλά θα ήμουν ξέγνοιαστος για χρόνια με τις αναβαθμίσεις και με super duper γραφικά. Λίγο πιο πέρα όμως είδα το ….. Nintendo Wii και είπα εδώ είμαστε. Απλά παιχνιδάκια , με χαβαλέ , εύκολα στο να τα παίξει και οποιοσδήποτε δεν είναι εξομοιωμένος με κονσόλες και παιχνίδια.

Συν το ότι το κόστος ήταν πολύ χαμηλότερο αφού με 350Ε παίρνεις το Wii + 1 χειριστήριο + 2 παιχνίδια τελευταίας κυκλοφορίας ( Δεν ήταν πακέτο , έτσι το αγόρασα εγώ)

Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος απο την αγορά και το gameplay είναι όλα τα λεφτά. Επιτέλους να μια εταιρεία που έβγαλε κάτι διαφορετικό και κατάλαβε τι θέλει ο καταναλωτής.

Αν και λίγο καθυστερημένα , Μπράβο Nintendo 😀

