Χμμμ δεν ξέρω άν και άλλοι χρήστες έχουν αυτή την εντύπωση , αλλά η γνώμη μου είναι ότι ο Windows Media Player είναι μακράν καλύτερος απο το iTunes (τόσο στα Windows όσο και στους Mac).

Η όλη εξερεύνηση άρχισε με την αγορά ενός ipod Shuffle , που ήμουν “υποχρεωμένος” να χρησιμοποιώ μόνο το itunes για το sync με το ipod μου. Δεν με είχε ενθουσιάσει τότε , και δυστυχώς δεν άλλαξε κάτι και με τις τελευταίες εκδόσεις.

Το σημαντικότερο μείον για μένα , είναι το Watch Folders (Εποπτεία Φακέλων) , το οποίο εννοείται πως υπάρχει στον WMP (ακόμα και ο Winmap το έχει) , αλλά δυστυχώς λείπει απο το itunes.

Ναι για να μην πέσετε να με φάτε καταλαβαίνω ότι το itunes λειτουργεί τελείως διαφορετικά και φτιάχνει “απο πίσω” ένα τεράστειο xml αν δεν κάνω λάθος με το Library , αλλά …. συγνώμη , δεν με απασχολεί. Εγώ θέλω να κάνω την δουλειά μου , και μου είναι αρκετά δύσκολο σε κάθε album που βάζω στον σκληρό να πάω να το κάνω Add.

Επίσης , μόλις αγόρασα ένα εξωτερικό σκληρό και έχω όλα τα mp3’s μου εκει μέσα. Περιττό να σας πώ τι επιλογές εμφάνισεις στο iTunes και τι στο WMP.

Απλά μία μικρή αναφορά :

iTunes

  1. List View
  2. Group View
  3. Cover Flow

Και αυτό ήταν. Εννοείται πως το Cover Flow είναι ανώτερο , αλλά ας δούμε και τις επιλογές του WMP

Windows Media Player

  1. Recently Added
  2. By Artist
  3. By Album
  4. By Rating
  5. By Genre
  6. By Title
  7. By Year
  8. By Folder –> Πολύ σημαντικό

και κάποια άλλα….

αυτά εν ολίγοις περιμένω τα σχολιά σας , ή τις διορθώσεις αν κάνω κάπου λάθος

