Όπως είχα αναφέρει , αυτό το διάστημα είχα πόνο στους καρπούς και μουδιάσματα. Αυτό που φοβόμουν ήταν μην έχω Σύνδρομο του καρπιαίου σωλήνα και εκτός από εγχείρηση αναγκαζόμουν να σταματήσω όλες μου τις δραστηριότητες.

Ευτυχώς μετά το χθεσινό ηλεκτρομυογράφημα αποδείχθηκε ότι γλίτωσα το σύνδρομο και απλά έχω πρόβλημα με 2 νεύρα που ξεκινάνε από τον αυχένα και καταλήγουν στα χέρια λόγο κατάγματος (άλλη ιστορία και αυτή). Τα νεύρα αυτά στέλνουν λάθος σήμα στα χέρια μου και έτσι αποκτάω τενοντίτιδες και μικρο-αθροιστικές κακώσεις.

Θα πάω σήμερα στον αθλίατρο να ενημερωθώ για την αγωγή, το καλό είναι ότι μετά από λίγο καιρό θα μπορώ να συνεχίσω τα γυμναστηριά μου 😀 χεχε

Τι είναι το ηλεκτρομυογράφημα;

Καταγραφή των ηλεκτρικών δυναμικών των μυών.

Διαγνωστική εξέταση που ενδείκνυται σε παθήσεις των κινητικών νεύρων και των μυών. Η καταγραφή γίνεται με αποστειρωμένα ή μίας χρήσεως βελονοειδή ηλεκτρόδια που εισάγονται στο μύ, τα δυναμικά ενισχύονται και καταγράφονται συνήθως στην οθόνη καθοδικού παλμογράφου.

Περισσότερα για την Ηλεκτρομυογραφία

