Λοιπόν έχω τα τρελά νέα από τον γιατρό.

Ειλικρινά είμαι αγανακτισμένος από αυτό που μου συνέβη χθες. Α ρε Ευαγγελάτε που είσαι να γελάσουμε.

Στο θέμα μας τώρα , έκλεισα ραντεβού χθες στο ΙΚΑ Καλλιθέας με ορθοπεδικό , και πήγα για την εξέταση. Η εξέταση κράτησε 5 λεπτά , και το μόνο που έκανε ήταν να μου ακουμπήσει με το δάχτυλο τον ώμο και να με ρωτήσει αν πονάω, φυσικά η απάντηση ήταν όχι.
Του είπα ότι πονάνε οι καρποί μου , ότι έχω ιστορικό και είχα μαζί μου και όλες τις εξετάσεις που είχα κάνει (ακτινογραφίες σε αυχένα και καρπούς , + ηλεκτρομυογράφημα στα χέρια) , του εξήγησα ότι κάνω βάρη ,ότι με είχε “τσιμπήσει” ο ώμος πριν 2 εβδομάδες , και απο το Σάββατο που έπαιξα ρακέτες με πονάει και δεν μπορώ να τον σηκώσω.

[u][b]Διάγνωση Γιατρού [/u][/b]

Γ –> Γιατρός
Θ –> Θωμάς (εγώ)
1)
Γ – Έχεις γκόμενα ?
θ – Ναί
Γ – 1 , 2 ή 3?
θ – 1
Γ – Βρες άλλες 2 και θα είσαι εντάξει

2)
Γ – Δεν έχεις τπτ, ψυχολογικό είναι
Θ – Μα το είχα ξαναπάθει αυτό και λύθηκε με χάπια και με μία αλοιφή στους καρπούς
Γ- Δεν έχεις τπτ, να κάνεις κανονικά βάρη
Θ- Να βάλω τουλάχιστον κάνα πάγο
Γ- όχι δεν χρειάζεται, και απορώ τι πρόβλημα έχετε με το σώμα σας, σας λείπει η αυτοπεποίθηση και πάτε και σκοτώνεστε στα βάρη , και να κόψεις και τις ρακέτες που πάτε και παίζετε 3 ώρες για να πάρετε χρωμα και να σας βλέπουν οι γκόμενες
Θ – (απλά τον κοίταγα , χωρίς να σχολιάσω)

Αυτά εν ολίγοις , και έφυγα

τι να πω ρε παιδιά , πιο πολύ απογοητεύτηκα γιατί τα λεφτά μας πάνε στράφι , και δηλ. πάλι πρέπει να πληρώσουμε για να πάμε σε γιατρό της προκοπής? Ο τύπος είναι για καταγγελία…

αποτέλεσμα? ήμουν χθες στο κρεββάτι μου με πάγο στα χέρια….

Powered by ScribeFire.

