Δημιούργησα αυτό το μικρό άρθρο , απλά για να μοιραστώ μαζί σας τις εμπειρίες μου απο το tuning του μικρού και φανταστικού οπελ-ακίου μου.

Το συγκεκριμένο άρθρο μπορεί να βοηθήσει κάποιον που έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και θέλει να του κάνει το πρώτο στάδιο βελτίωσης το λεγόμενο ΦΠΕ (Φίλτρο Πρόγραμμα Εξάτμιση), να καταλάβει κατά πόσο μπορεί να κερδίσει κάτι και να ξεζουμίσει τον κινητήρα του.

Στο θέμα μας τώρα :

1)

Εγώ άρχισα με ένα απλό φίλτρο απο την γνωστή εταιρεία Simota . Δυστυχώς δεν είχα τις απαραίτητες γνώσεις για να αρχίσω αυτό το ωραίο ταξίδι στο κόσμο του tuning οπότε απλά την πάτησα στην πρώτη μου επιλογή. Αν και πήρα ένα καλό φίλτρο (το οποίο έχει θέση στο ντουλάπι μου πλέον) απο την Simota , δεν δούλεψε καθόλου καλά με τον κινητήρα μου, λόγω της μεγάλης διατομής της εισαγωγής του. Αν και δεν είμαι ειδήμων , και δεν μπορώ να σας το εξηγήσω επιστημονικά το αποτέλεσμα ήταν το αμάξι να εμφανίζει μεγάλα κενά μεταξύ των σχέσεων των ταχυτήτων και να αγκομαχάει να ανέβει μία ανηφόρα.

Εκτός απο θόρυβο δεν είχε να προσφέρει κάτι καλύτερο, συν του ότι η τοποθέτηση ήταν μάπα με αποτέλεσμα να το ακούω να χτυπάει απο δω και απο εκεί.

Η επόμενη επιλογή ήταν να την αλλάξω και έβαλα αυτή :

Simota Carbon Charger Intake System

Η συγκεκριμένη δημιουργήθηκε αποκλειστικά για Corsa C και δεν ήταν universal όπως η προηγούμενη. Το πιο σημαντικό είναι ότι λειτουργεί και σαν σκούπα γιατί τραβάει κρύο αέρα απο την εισαγωγή.

Μπορείτε να δείτε και το αποτέλσμα , αν και είναι λίγο σκονισμένο 😀

Hint
Αποδείχτηκε ότι η καλύτερη λύση είναι ή ελεύθερο φίλτρο στον παπά ή εισαγωγή (όπως η δικιά μου) η οποία να συνδέεται με τον αεραγωγό να ρουφάει κρύο αέρα.

Αυτά για τώρα , αν δώ ότι υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον θα συνεχίσω το άρθρο , για να δείτε πως μπορείτε να ξεζουμίσετε 15 – 20 , ανάλογα πάντα και τον κινητήρα που διαθέτετε.

